2013. augusztus 3., szombat

A hűsítő gyógyító meggylé !





     Ki kellett próbálnom az eltett meggyeimből egy üveggel, hogy nem erjed e véletlenül.
     Hűsítő ital , és egy meggyes rizsfelfújt készült belőle.




     Jól jött egy kis hideg meggylé ebben a melegben.
     Ízesíteni nem igazán kellett sokat, mert a meggyet rumaromával tettem el.
     A hűtőben mostanában mindig van hideg citromfüves, vagy mentás víz, kell a folyadék.
     ( citomfű, mentalevél beáztatva)
     Tehát nem csináltam mást, mint a meggyekről öntöttem le egy kis levet, majd öszekevertem a
     citromfüves vízzel,végül egy kis citromlevet azért adtam még hozzá.
     Igazán aromás ital kerekedett.
     Készítsetek Ti is!




A szakértők szerint az összes élelmiszer közül ebben a gyümölcsben található a legtöbb gyulladáscsökkentő összetevő.
A kutatók húsz 40 és 70 év közötti, csont-ízületi gyulladásban szenvedő nőt vizsgáltak. Kimutatták, hogy a meggylé naponta kétszeri fogyasztása három héten keresztül jelentős mértékben csökkentette a gyulladás legfontosabb markereinek szintjét. 
  A szárított, fagyasztott és gyümölcslé formában az év minden napján rendelkezésre álló meggy 
  sokszínű összetevője lehet bármilyen sport vagy gyulladáscsökkentő diétának.
  (Házipatika.com)