2013. augusztus 10., szombat

S.O.S májkrém batyuban


  A pár napja megvett májkrém rúd nem igazán olyan tempóban fogyott ahogy azt én elterveztem.
  Kellett valamit tenni azért,hogy ne csak a helyet foglalja a hűtőben.
  Reggelire, batyukat készítettem, és ebbe rejtettem el szegény elárvult kenőmájast némi főtt tojás  hagyma, és fűszerek társaságában.
 
 

Hozzávalók: tésztához


    a batyuba valók:1-1 batyuba

  •    1 kanál  májkrém+ kakukkfű levélke
  •    1/4 főtt tojás
  •    hagyma szeletke
  •    1/4 koktél paradicsom
  •    só


  A tésztát felosztottam négyzetekre, belepakolásztam a hozzávalókat, megcsíptem a négy sarkát,és csavartam rajta egyet.
  Lekentem tojássárgájával, megszórtam köménnyel, és sütöttem fél órát középmelegben.
  Finom volt, de ebben a melegben nem fogyott el mind.
  Sebaj elvittük melóba vacsira.