2014. február 13., csütörtök

Bálintnap előtti gyümölcsös


 Bálintnap .....vagy Valentinnap, én szeretek ünnepelni, a férjem meg szereti az ünnepi     ételeket......is.
Igazából kalácsot készítettem volna, de nem akarom magamat kísérteni,( nem ehetek élesztőset) még.
    Így most egy könnyű kevert tésztát csináltam, némi gyümölccsel , kiwivel.
    Végre kipróbáltam a Feminán nyert szilikon csomagból a szívecske formát.



Hozzávalók: 
  • 25 dkg liszt
  • 10 dkg cukor
  • 2 tojás
  • 1 kis doboz joghurt
  • 1 ek daráltmák
  • kiwi


   Elkészítése: 

Nagyon egyszerű az elkészítése.....sok mosogatni valót se igényel.
A tojásfehérjéket felvertem, hozzáadtam a cukrot,a tojássárgákat, a joghurtot, végül a lisztet,sót, mákot is.
Az ünnepre való tekintettel szívecskés szilikonformába öntöttem egy részét, amibe kivit daraboltam.
A többit pedig egy négyzetes formába, amibe 3-4 ek meggybefőttet is szórtam.
Fél órát sütöttem kb 170 fokon, majd kihűtöttem, és porcukorral megszórtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése