2014. február 15., szombat

Kókuszos-rizskehely


   Szeretjük a tejberizst , reggelire, ebédre, vacsira!
   Most egy kicsit különlegesebben készült, a férjem kókuszrajongó, ezért jó krémes, és kókuszos lett.
   Meggyzselét kreáltam rá, az ünnepre való tekintettel.


 Hozzávalók:

  • 25 dkg rizs
  • 0,5 l víz
  • 0,5 l tej
  • 1 tk rumaroma
  • 1ek Flóra margarin ( vaj is lehet, csak én most ilyent használok)
  • 1 ek méz
  • 5 dkg kókuszreszelék

 
  Elkészítése:
A rizst megmostam, majd feltettem főni tej és víz keverékébe egy csipetnyi sóval.
Állandó keverés mellett puhára főztem, majd ízesítettem kókuszreszelékkel, vanília aromával. Krémesre szerettem volna, ezért tettem bele margarint, és jól kikevertem fakanállal.
Kelyhekbe kanalaztam és banános csokival ,( nekem Kiwivel ) díszítettem, megszórtam kókusszal, majd a "nap"-ra való tekintettel meggyes  zselészivvel.

 Zselészív elkészítése:
A piros gyümölcszselatin port elkészítettem az előírás szerint.Víz helyett hígított meggybefőtt levét használtam.
Szivecskeformákba öntöttem, és dermesztettem.