2014. július 15., kedd

Cukkinis omlettel töltött palacsinta


Folyamatosan adja a terméseit  kertemben a 4 db gömbcukkini bokrocska.
Vacsorára gondoltam ki, hogy készítek az egyik gömböcskéből cukkinis omlettet.
Miután elkészült, belecsomagoltam egy-két palacsinta tésztába, hogy meg legyen a kellő szénhidrát mennyiség is.


Hozzávalók:
  • 1 közepes gömbcukkini vagy ennek megfelelő kb. 2 db 10 cm-es
  • 3 tojás
  • olaj
  • fehér bors
  • 1-2 bazsalikom levélke
  • 5 dkg fütölt sajt


Elkészítése:
A cukkinit nem hámoztam meg, mert nagyon kis zsenge volt, csak kimagoztam és lereszeltem a fém nokedliszaggató hátán.
Besóztam, majd 10 perc múlva kinyomtam a nedvességet belőle, és pici olajon megpároltam.
A tojásokat jól felvertem, fűszereztem, belevagdostam a bazsalikomot, és ráöntöttem a cukkinire.
Gyenge tűzön megsütöttem, a végén ráreszeltem a sajtot, majd négy felé vágtam, és belehelyeztem
4 palacsinta tésztába, ami előző napról maradt, és a hűtőben várta a sorsát.
Így ismét hasznosítottam  egy maradékot, új étel "született" belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése