2014. július 17., csütörtök

Nosztalgiám ........ pörköltszaftos kenyérke


Gyermekkori emlékemet idézem fel most, ezekkel a kenyérszeletkékkel.
Akkoriban simán játszhattunk az utcánkban a barátnőimmel, nem kellett tartani a forgalomtól.
Nagyon jól el lehetett tölteni egy-két órát az árokparton ülve, babázva,papsajtot eszegetve stb.
Sokszor volt úgy, hogy megéreztem, Anyukám pörköltet készít ebédre.
Futottam haza mert nem lehetett kihagyni a pörköltszaftos kenyér zamatát.
Ahogy beléptem a konyhába, már kérleltem is Anyut, hogy adjon egy kis " mártogatós" kenyeret.
Nem volt akkoriban ezerféle szalámi, mint most.
Imádtam a házi zsírban sült hagyma aromáját,  fűszerekkel ízesítve, még a hús se kellett annyira.
Tunkoltam is bőszen!


                                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése