2014. július 13., vasárnap

Sörben párolódott malackaraj


Vettem egy szép, bőrös malackarajt, amelyet az Anyósomtól örökölt, öntött vaslábasban készítettem el, sörben párolgatva.


Hozzávalók:
  • kb 1 kg bőrös malackaraj
  • 1 kanál zsír
  • 1 szelet füstölt szalonna
  • szines bors
  • fokhagyma
  • 1 doboz jófajta sör
  • köménymag
  • babérlevél
  • rozmaring


Elkészítése:
A húst megmostam, kb. 1,5 cm vastagságban a bőrét bevagdostam (én csak hosszanti irányban).
A résekbe összedarált fűszereket dörzsöltem, elrejtettem néhány fokhagyma darabkát is.
A forró zsírban megforgattam minden oldalát, majd a bőrős felével felfelé helyeztem, pici vizet öntöttem alá.
A malac bőrét sörbe mártott szalonnával kenegettem sütés közben, és kicsit alá is öntögettem.
Kb. 2 órát sütöttem szép pirosra, a sör, és a fűszerek nagyon jól megízesítették a húst.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése