2013. november 28., csütörtök

Mesebeli mézeskalács-bosziház


Igazi Jancsi és Juliska mesebeli mézeskalács házikót készítettem.
Rendesen kicicomáztam, mert a Grímm mese alapján így képzeltem el.


  Úgy olvastam,hogy eredetileg a mézeskalácsház tulajdonosa ,egy szent asszony volt.
 Azonban már akkor is jobban eladható volt egy történet rémes-véresen, így a szenzációhajhászat miatt
 a Grimm testvérek átírták a történetet.


Hamarosan minden mesét fel kell elevenítenem, mert ma tudtam meg hogy a nyáron unokát kapunk.
Nagymamaként fújnom kell majd minden mondókát, mesét... alig várom.




  A hozzávalók itt:         http://konyha-labor.blogspot.hu/2012/12/mezeseim.html




Elkészítése:
Sablont készítettem ,körbevágtam a tésztát, kisütöttem, másnap összeállítottam cukormázzal, és kidekoráltam édességekkel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése