Glazed Donut

Köszöntő

Köszöntelek az oldalamon kedves látogató!

mottóm:
"Az ételkészítés a legősibb művészet,hisz Ádám is éhesen született!"

2016. augusztus 6., szombat

Extravékony "mindentrá" pizza



Pizzát készítettem,úgy Istenigazából mindentrá pizzát.
Extravékony tésztával szeretem,amit kívülről ropogósra sütök.
Került rá minden ami éppen itthon volt:)
Az ízét azonban a friss oereganó és bazsalikom levélkék,és a füstölt sajt adta meg.


Hozzávalók:
tésztához

  • 250 dkg liszt
  • kb 1 dkg élesztő
  • 2,5 dl víz
  • 1 dl olaj
  • csipet cukor
  • csipet só
feltét:
  • pár szem koktél paradicsom
  • 1 db bébi cukkini
  • 1 maréknyi fagyasztott franciasali alap (megfőzve) 
  • 1 pár virsli
  • kb 5 dkg olasz szalámi
  • 15 dkg füstöltsajt
  • friss bazsalikom,oreganó levelek
sodó:
  • chilis ketchup



A tésztához valókat jól összegyúrtam, kb 15percig kelesztettem, amíg összeszedtem a rávalókat innen-onnan.
Kinyújtottam a tenyeremmel a nagy gáztepsiben,megkentem a ketchuppal,megszórtam a többi rávalóval,majd 20 percig sütöttem,amíg szép piros lett az alja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése