2016. augusztus 6., szombat

Extravékony "mindentrá" pizza



Pizzát készítettem,úgy Istenigazából mindentrá pizzát.
Extravékony tésztával szeretem,amit kívülről ropogósra sütök.
Került rá minden ami éppen itthon volt:)
Az ízét azonban a friss oereganó és bazsalikom levélkék,és a füstölt sajt adta meg.


Hozzávalók:
tésztához

  • 250 dkg liszt
  • kb 1 dkg élesztő
  • 2,5 dl víz
  • 1 dl olaj
  • csipet cukor
  • csipet só
feltét:
  • pár szem koktél paradicsom
  • 1 db bébi cukkini
  • 1 maréknyi fagyasztott franciasali alap (megfőzve) 
  • 1 pár virsli
  • kb 5 dkg olasz szalámi
  • 15 dkg füstöltsajt
  • friss bazsalikom,oreganó levelek
sodó:
  • chilis ketchup



A tésztához valókat jól összegyúrtam, kb 15percig kelesztettem, amíg összeszedtem a rávalókat innen-onnan.
Kinyújtottam a tenyeremmel a nagy gáztepsiben,megkentem a ketchuppal,megszórtam a többi rávalóval,majd 20 percig sütöttem,amíg szép piros lett az alja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése