2016. augusztus 18., csütörtök

Mentás csillagtök főzelék


Ki kellett találnom valami újat!
Annyi patiszon terem a kertben,még sem lehet mindet kirántani,tölteni stb.
A menta ízét nagyon szeretem, különösen a borsmenta hat rám jótékonyan,az epém miatt:)


Hozzávalók:

  • egy kisebb csillagtök
  • egy-két kanál mentalevél
  • 1 evőkanál keményítő
  • 1 dl görögjoghurt
  • tojás

Az elkészítése nagyon egyszerű, a patiszont meghámoztam, lereszeltem.
A tököt kissé megpároltam, majd a joghurtot keményítővel elkevertem és behabartam a főzeléket.
Végül hozzáadtam a metélt mentaleveleket,és egy kicsit eljátszottam a tükörtojás készítéssel.




1 megjegyzés:

  1. Borsmentateát iszik a kolléganőm is, biztos jó, mert fejfájásra is szokta. Nekem a legújabb kedvencem a mentás csoki, először nem ízlett, fura volt a csokiban. Most a nyáron rászoktam, szinte jólesik a melegben.

    VálaszTörlés