2014. február 7., péntek

Csirkecombfilé rómaiköményes burgonyával


 Szeretem a csirkecombot , mert sokféle módon lehet elkészíteni,főleg ha kifilézzük még jobban bővülhet a repertoár.(rántva ,darálva,stb)
Most csak azért  filéztem ki a felsőt, mert a csontokat hasznosítottam az alsórészekkel együtt, levest készítettem belőlük.
Az epediétám miatt     :- nem használtam harsány fűszereket
                                  - sütőzacskóban sütöttem
                                  - lebőröztem a húst


Hozzávalók:
  • egész csirkecombok
  • burgonya
  • rómaikömény
  • szerecsendió
  • sütőzacskó
  • salátalevél


Elkészítése:
A csirkecombokat az ízületeiknél kettévágjuk, lehúzzuk a bőrt róluk.
A comb felsőrészéből óvatosan kivágjuk a csontot, azaz filézzük.(késsel a csontnál beszúrunk és körbevágjuk.
A filéket besózzuk, szerecsendiót reszelünk rá, és sütőzacskóba helyezzük.
A zacskót egy tepsibe tesszük, 3/4 óráig középmeleg sütőben pároljuk.
A párolás végén kivesszük a húst a zacskóból , a tepsibe rakjuk az időközben félig megfőzött burgonyákat, megszórjuk rómaiköménnyel, és ráhelyezzük  a filéket,pirítjuk még 25 percig.

       


     A rómaiköménynek magas vastartalma van, jó hatással szolgál az emésztésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése