2016. május 16., hétfő

Túrókrémes gyümölcstorta



Párocskámnak gyümölcstorta ehetnéke támadt:)
Gyorsan összeállítottam neki egy különlegeset :)

Hozzávalók:
tortalaphoz
  • 3 tojás
  • 125 g cukor
  • 125 g liszt
  • fél csomag sütőpor
  • 2 evőkanál víz

a krémhez:
  • 1 csomag vaníliás puding
  • 4 dl tej
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 3 evőkanál cukor
  • 25 dkg túró
a tortára:
1 db banán
1 db alma
1 marék mazsola
1 kiskanál fahéj
1 csomag vaníliás cukor

Elkészítése:

3 tojásból készítettem egy gyümölcstortalapot.
A pudingkrémet megfőztem,kicsit kihűtöttem, majd összekevertem a túróval, és rákentem a tortalapra.



Az almát meghámoztam,kicsumáztam, és szeletekre vágtam.
Öntöttem rá egy kis citromleves vizet, majd egy kiskanál fahéjjal,vníliáscukorral,és a mazsolákkal pár percig pároltam.



A túrókrém tetejére rakosgattam a párolt almaszeleteket,  a banánt, és a mazsolaszemeket is .
Aki akar tehet rá zselét , ez most csak "csupaszkának" készült.
Fincsi volt így is, a banánnak nem volt ideje megbarnulni:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése