2015. április 15., szerda

Puliszka vörösboros szilvával


Az utolsó szilvabefőttet mustrálgattam a spajzban,különlegesen fűszeresen ,vörösborban tettem el az ősszel. Tehát egy igazi ínyencség!
Mit is kezdjek vele, gombócot készíteni most nem volt kedvem, gyorsan kellett valami kaja.
Aztán kitaláltam , a kukorica puliszka gyorsan elkészül.
A puliszka nagyon változatosan elkészíthető, édesen,fűszeresen, sósan, sajtosan,sülve-főve.



Hozzávalók:

  • 10 dkg kukoricadara
  • 8 dl víz
  • csipet só
  • 5 dkg vaj / margarin / kókuszzsír
  • cukor/édesítő
  • befőtt



Elkészítés:
A vizet felforraltam,beleszórtam a darát ,pár percig kevergettem amig megdagadt.
Sóztam,majd letakartam egy pár percre, amíg a szilvát felszeletelgettem.
Végül tetszés szerinti zsiradékot keverhetünk bele, igy krémesebb lesz.(én kókuszzsírral főzök)
 Édesíthetjük is még aki szereti az édes ízt,( nekem elég volt a szilva édes íze)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése