2016. április 23., szombat

Fűszeres varázslat


Nagyon szeretem a fűszereket, és a velük való kísérletezést is a konyhában. Ez az étel nem itthon készült, mert "unokázni" voltam a lányoméknál.
Az Ő óhaja volt -csirkecombi- petrezselymes krumplival salival . Miközben készült az étel, meséltem neki a legújabb munkásságomról,a fűszer-és gyógynövény kertemről, amit  pár nappal előtte készítettem.(majd külön posztolom,ha mégjobban kisarjadtak )






Az étel csak úgy "roskadozott"a  finom aromájú fűszerektől ,amit rávarázsoltam.
A husi sok fokhagymával ,és bolti csirkefűszerrel volt készítve,de a saláta fűszereit úgy állítottam össze a háziasszony varázsdobozából,ami igen csak tartalmasnak mutatkozott.
A krumpli pedig már friss piacon vásárolt petrezselyemmel készült.

A saláta receptje:
  • 1 fejessaláta (csak a szép ropogós levelei)
  • 1/2 kávéskanál szárított oregánó ( ha friss még jobb)
  • 1/2 kávéskanál szárított kapor
  • 0,5 dl olivaolaj
  • 1 evőkanál citromlé
  • pici reszelt citromhéj
  • 1 kis gerezd fokhagyma préselve
  • frissen őrölt bors
  • kis kanál méz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése