2016. április 19., kedd

Mákos-paprikás-köményes csavartság


A múlt héten kétszer  is elkészítettem ezt a receptet kivételesen nem itthon,hanem a lányaimnál.
Nagy sikere volt mindenhol:) Ízletes omlós!
Az eredeti receptjét köszönöm Kaszás Ágó Juditnak.



Hozzávalók:

  • 0,5 kg liszt
  • 1,5 dl fehér bor
  • 1,5 dl olaj
  • fél csomag sütőpor
  • pirospaprika
  • mák vagy kömény ill szezámmag
  • 2 kiskanál só
  • 1 tojás



Elkészítése:

A lisztet, a bort,az olajat, sót,sütőport alaposan összegyúrjuk.
Kb 1 ujjnyi vastagságúra nyújtjuk, és meghintjük pirospaprikával(én kicsi szitával csináltam).
Beledörzsölgettem a paprikát a tésztába, majd megfordítottam a másik oldalára.
Ezt az oldalt tojással lekentem, és az egyik részére mákot, a másikra köményt szórtam rá.
A tésztát felvagdostam 1cm szélesre,és kb 8cm hosszúra,és a végeiket megcsavartam.
Sütőpapíros tepsiben, 250 fokon kb 20 perc alatt szépre sültek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése