2013. augusztus 3., szombat

Tésztába zárt zöldbab



    Maradt még az Anyu által kapott zöldbabból, ehhez kellett kitalálnom valami receptet.
    Levelestésztába csavartam némi sajttal , és kolbásszal együtt, majdnem mint egy rakott zöldbab.

   Hozzávalók:

  • 0,5 csomag levelestészta
  • gyenge zöldbab
  • 5 dkg szárazkolbász
  • 10 dkg füstöltsajt
  • 1tojás
     Amíg a tészta kiengedett szobahőn, megpucoltam a babot,nem olyan sok volt, már előtte
     készítettem salátát belöle.
     Sós, enyhén ecetes vízben félig megfőztem, majd 3-4 cm-es darabokra vagdostam.
     A levelestésztából nagy köröket vágtam ki, majd az egyik felére halmoztam egy 2-3 kanálnyi babot,
     2-3 szelet kolbászkarikát, és 2 kanál reszelt sajtot.
     A körök széleit ecsettel lekentem tojással, és ráhajtottam a másik felére, majd jó lenyomkodtam,
     és kicsi fölfelé csipikedő mozdulatokat végezve zártam le a tésztát.
     Mindegyiket tojással megkentem, és egy kis lyukat vágtam a közepébe, ahol a gőz kitud jönni.
     Forró sütőben sütöttem 25 percet.




   
Ha senki sem látta, hogy megetted, akkor nem is 

hizlal :)