2012. szeptember 23., vasárnap

Fűszeres oldalas sült céklával


                                           Ki ne szeretné az omlós oldalast!


                      Az oldalast megszórjuk "oldalas" fűszersóval, megtűzdeljük fokhagyma gerezdekkel.                                              
                       

                                Fólia alatt pici vizet aláöntve pároltam, majd a sütés vége  felé levettem a fóliát, és pirosra sütöttem.
                             

                               A céklákat  megmostam és két réteg fóliába csomagoltam.
                              A gázsütőben együtt sütöttem az oldalassal (a tepsi mellett).
                              40 perc után kibontottam a fóliából, lehámoztam, feldaraboltam,
                              meglocsoltam balzsamecettel, és megcsorgattam picit mézzel.
                              Sokkal finomabb mint főzve!

                                             

Lányaim! A nap kérdése volt Apátoktól..   Hol van a köret?

"Sosem tudod, mi az elég, amíg meg nem tapasztalod, mi a túl sok." - William Blake