2012. november 6., kedd

Túrós tejfölös lángoskák



   Gyors ebédnek szánva, lángost sütöttem.
Egyszerű kenyértésztából!!!!!


Hozzávalók: (10 db tenyérnyikhez)  30 dkg liszt
                                                        2  dkg élesztő
                                                        2  dl langyos víz
                                                        1 teáskanál cukor
                                                        1 evőkanál olaj + a sütéshez
                                                         só
                                                        tejföl, túró, hagymaszár
                                





 Felfuttatam 2 dkg élesztőt 2 dl langyos vízben, egy kávéskanál cukorral.
 Bedagasztottam vele 30 dkg lisztet , kanálka sóval,olajjal a végén.
 Egy fél órát kelesztettem, majd átgyúrtam, és feldaraboltam 10 részre.
 Olajos kézzel kihúzgáltam jó nagy temyérnyi alakúra.
 Közepesen  forró olajban sütöttem, majd lecsöpögtettem ,
 és megkentem tejföllel megszórtam túróval és egy kis hagymaszárral.












A kefír nem fenékig tejföl.