2013. december 14., szombat

Fenyőlinzer



  Finom linzert készítettem,annyira jól sikerült, hogy meg kell ismételnem  nem sokára.
  A mandulaaroma nagyon jól érvényesült a cukormázban.



Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt
  • 15 dkg margarin
  • 10 dkg porcukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1/2 cs sütőpor
  • pici só
  • 1 tojás fehérje
Máz:
  • 1 tojás fehérje
  • 25 dkg porcukor
  • pár csepp citromlé
  • 1 ek mandulaaroma
  • színescukor


A lisztet elmorzsoltam a margarinnal, majd hozzáadtam a tojásfehérjét, a porcukrot, a citromhéjat 
a sót és a sütőport.
Alufóliába csomagolva hűtőbe tettem egy órára.
Kinyújtottam fél cm-re, majd fenyőfa alakú kiszúróval szaggattam ki a tésztát.
170 fokon 10 -12 perc alatt sütöttem meg, majd kihűlés után bekentem porcukor és tojásfehérjéből készült mázzal,amibe egy kis mandulaaromát csepegtettem. Végül megszórtam színes cukorkákkal.

Nagyon jó állagú tészta, nem sokára más alakzatban, és más ízekkel újra elkészítem, mert nem sok
 maradt a vendégeknek .