2013. december 28., szombat

Halászlé zöldségekkel


    Hagyományos karácsonyi halászlevünkön változtattam az idén.
    Zöldségekkel készítettem el.
    Mindenki megelégedéssel nyugtázta eme tettemet.
 



Hozzávalók:
  • 4-5 db pontypatkó
  • 1 dobozka halalaplé azaz halsűrítmény
  • 2-3 db sárgarépa
  • 1 nagy petrezselyemgyökér
  • fél öklömnyi zellerdarab
  • 1 kis karalábé
  • 15 dkg csiperkegomba
  • bors
  • őrölt pirospaprika
  • erős Pista
  • 1 kanál zsír

A zöldségeket kicsit megpirítottam egy kanál zsíron, majd a halsűrítménnyel és 2,5 liter vízzel felöntöttem.
Addig főztem amíg félpuhának éreztem őket, majd hozzáadtam a besózott halszeleteket paprikáztam borsoztam.
A tálalásnál  külön adtam a tányérokra a hal szeletkéket, hogy nehogy összetörjenek, és azért is ,hogy könnyebben lehessen szedni a tálból a zöldségeket.

Nagyon finom levesnek sikeredett, még a halászlét nem kedvelők is elégedettek voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése