2012. augusztus 13., hétfő

Citromos túrótorta



    Idősebb lányom születésnapjára készült ez a torta!
    Kérte, hogy a tavalyi menyasszonytortája után, ez is citromos legyen.
                                                                        
   4 tojásból sütöttem kakaós piskótát, majd kétfelé vágtam.
   2 doboz Hullalát felvertem, majd 2 citrom héját és levét beletettem.
   Tovább vertem 2 nagy doboz tejföllel, majd vaníliás cukorral édesítettem.
   A piskóták közé kentem a krém felét, majd kiraktam babapiskótával, melynek a tetejét
   meglocsoltam cukros citromlével.
   Majd a krém másik felét rákentem a torta tetejére.
   Piskótával körbe raktam, egy széles szalaggal körbe fogtam , citromkarikákkal és  
   szórócukorral díszítettem. Jól behűtve tálaltam.




 




"Egy ajándék éppen annyit ér, amennyi szeretettel kiválasztották."