2012. augusztus 5., vasárnap

Csirkemáj köntösben



A héten ahányszor benéztem a fagyasztóba, mindig a leveles tésztán akadt meg a szemem.
Ma megint fiókot húzogattam, a csirkemájat tettem volna a fagyra. 
Most már elég- mondtam és kikaptam a tésztát. A másik kezemben ott maradt a máj, így született meg a mai vacsi.

Hozzávalók:

  • 1 cs leveles tészta,
  • 50 dkg csirkemáj
  • 1 nagy fej hagyma
  • bors
  • kakukkfű
  • 1 erős alma paprika
  • 1 tojássárgája


A tésztát szobahőmérsékleten kiengedtem, majd  kinyújtottam a két rúdba.
A vöröshagymát az alma paprikát megdinszteltem, majd rádobtam a megtisztított, csíkokra vágott májat.
Frissen darált borssal megszórtam, rátépkedtem úgy fél evőkanálnyi kakukkfű levélkéketés
két-három percig nagy lángon pirítottam (addig amíg ha kettévágod már nem véres, kifehéredik)
Végül megsóztam és beletekertem a tésztába. Megkentem tojássárgájával és forró sütőben 30 percig sütöttem, vegyes salátával tálaltam.



"Az emberi fajnak két nagy problémája van. Az első: eltalálni azt a pillanatot, amikor valamit el kell kezdeni. A második: eltalálni azt a pillanatot, amikor abba kell hagyni." Paulo Coelho

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól néz ki, kifogom próbálni,imádom a májat és a leveles tésztából készült finomságokat:)

    VálaszTörlés