2012. augusztus 14., kedd

Cukkinis lecsó-lecsó



Szabadságomat töltöm, így hát irány a kert!!!!!

Amerre nézek mindenhol a piros paradicsomok virítanak.




Van köztük kerek, lapított, húsos, hosszúkás (ebből majd aszalok), fürtös, kedvencem a koktél, ami

egy falatra bekapható.

Leszedtem a legérettebbeket, paprikát, hagymát is tettem hozzá.

Szegény cukkini bokrok már a végüket járják, de még MINDIG van termés.

Sajnálatból, meg hogy fogyjon is, kerestem egy közepes méretűt.

Megmostam, összevagdostam mindent. A hagymát nagy karikákra szeretem, a paprikát csíkokra,

a parit félbe, negyedbe.

Eddig ez így vega lecsóalap, de szoktam szalonnával, kolbásszal, virslivel is bolondítani.

Összerottyantottam, sóztam  és máris tálaltam puha kenyérrel.

Ahány ház, annyi lecsóóóóóóóóó !

 Szeretjük:
  • tarhonyával
  • rizzsel
  • hallal (Rácz ponty)
  • nokedlivel
  • tojással 



"Az igazi magyar lecsó olyan, mint az Úristen: egy, mégis annyiféle, ahányan hisszük."