2012. augusztus 17., péntek

Paradicsomos káposzta


                        A napokban paradicsomot készítettem elő aszalásra (Juditka konyhája ihletett meg)
                           Mivel az aszaláshoz ki kell a paradicsom húsát vágni, jött az ötlet, hogy csinálok 
paradicsomos káposztát.

Kedvencem!!!!!!!!!!

                  A káposzta minden formáját szeretem, töltött, rakott, édes, savanyú, mindegy!

     A káposztát legyalultam jó szálasra, majd feltettem együtt főni a paradicsom húsával.
                 A főzelékeket én nem rántással, ha nem habarással készítem.
                 Behabartam miután megfőtt, és zellerrel, sóval fűszereztem, sült kolbász karikákkal ettem.

         
 

  Káposzta: egy konyhakerti zöldség, melynek olyan a mérete és a bölcsessége, mint egy emberi fejnek.