2013. november 21., csütörtök

Sült hal hagymás-rizzsel



   Minden egyes asztalra kerülő hal sütését próbálom egyedivé tenni.
   Most a kukoricalisztet,és a körethez a hagymák ízét adtam hozzá .


Hozzávalók:
  • hal
  • kukoricaliszt
  • 1 nagy fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • bors
  • 25 dkg rizs
  • savanyított paprikák

 A megmosott rizst kevés olajon pirítottam egy pár percig, majd dupla mennyiségű forró vízzel felöntöttem.
Fedő alatt elfőztem a levet, majd vastag takaróval letakarva hagytam "dunsztolódni". Így jó pergős lett.

A halszeleteket besóztam, és fél órát hagytam állni.
A vöröshagymát apróra szeleteltem, 2 kanál zsíron dinszteltem, majd hozzáadtam a fokhagymát is.
Amikor már szép piros lett, a hagymát félretettem.
A patkókat beborsoztam,majd kukorica lisztben meghempergettem,és forró olajban oldalanként 4-5 percig
ropogósra sütöttem.
A megpuhult rizst összekevertem a sült hagymával, sóztam, majd savanyított paprikákkal tálaltam.