2014. június 22., vasárnap

Mesefinom Shrek szelet





Ezt a sütés nélküli édességet, igazán gyorsan el lehet készíteni.

Hozzávalók:
  • 1/2 kg darált keksz
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 1 dl tej
  • rumaroma
  • 2 evőkanál kakópor
  • 1 fiola mandulaaroma
  • 10 dkg étcsoki + 5 dkg gyömbéres csoki ( ez utóbbi elhagyható, de ettől különleges)
  • 1 evőkanál olaj

Elkészítése:
A darált kekszhez hozzáadtam a cukrot, a tejet, az olvasztott margarint.
Kettéosztottam a morzsát, majd az egyikhez a rumaromát és kakaót, a másikhoz a mandulaaromát adtam.
Egy kis műanyag dobozba nyomkodtam a kakaós masszát, fakanállal egyenletesre igazítottam.
Majd erre a zöld színű mandula aromásat is rásimítottam.
Az étcsokit meg a kolléganőmtől kapott gyömbéres csoki felét, egy kanál olajjal gőz fölött megolvasztottam, és ráöntöttem.
Nagyon különleges íze lett a máznak a gyömbértől.
Egy fél órára hűtőbe tettem, majd vékony pengéjű késsel felszeleteltem.



Apának egy újabb kedvenc!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése