2013. október 3., csütörtök

Kukoricaleves



                       Aki szereti az izgalmas ízeket ,ez a leves kitűnő alany hozzá.
                         Az édeskés kukorica, és a kakukkfű harmóniája ........
                                                    
                                                                                      


     Hozzávalók:
  • 1 doboz zsenge kukorica vagy 2 cső friss
  • bors
  • 1 kocka húsleves kocka
  • fél ek kakukkfűlevélke
  • pattogatott kukorica


      A kukoricát  felfőztem a leveskockával, majd turmixoltam.
      Fűszereztem borssal, sóval, kakukkfűlevélkékkel.
      Krémlevesnek akartam, de miután turmixoltam elálltam ettől, mert az állaga így 
      is tetszett.
      A pattogatott kukoricát csak az utolsó pillanatban adtam a leveshez, mert 
      gyorsan elázik.
      
      Hidegen, melegen is jó.