2014. május 17., szombat

Harmatcseppek koszorúban


Valamikor egy magazinból ollóztam ezt a receptet, azóta itt várakozott a nagy receptes füzetemben.
Sütés előtt gondoltam egyet és én koszorú formában készítettem el.
Így jobban tetszik.


Hozzávalók:
Tésztához
  • 20 dkg vaj
  • 15 dkg cukor
  • 3 db tojás
  • 30 dkg liszt
  • 2,5 dl tejföl
  • 3 ek. tej
  • 2 ek. kakaó
  • 1 cs sütőpor
Cseppekhez
  • 20 dkg túró
  • 3 ek. cukor
  • 1 db tojás sárgája
  • 5-6 ek. kókuszreszelék
Krémhez
  • 0,5 dl tej
  • 10 dkg cukor
  • 1 zacskó vaníliás puding
  • 1 evőkanál vaj





Elkészítése:

Cseppek:
Összekevertem a kókuszt, a túrót, a cukrot, a tojássárgáját.
Ha a túró túl vizes lenne, kell még tenni bele kókuszt.
Diónyi golyókat formáztam és fél órára betettem a fagyasztóba egy tálcán.

Tészta: 
A margarint a cukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam a tojásokat, a tejfölt, tejet, a megszitált lisztet és a sütőport.
A tészta felét beleöntöttem egy teflonos koszorúformába.
A maradékba beletettem a kakaót, elkevertem és ráöntöttem a fehér tésztára.
Belesüllyesztettem a fagyasztott golyókat és 180 fokon előmelegített sütőben 50 percig sütöttem.
Tepsiben 45 percet írtak, de én tűpróbánál még ragacsosnak találtam és sütöttem még.

Krém:
A tejet besűrítettem a cukros pudinggal, langyosra hűtöttem, belekevertem a vajat és rákentem a tésztára.
Megszórtam csokis szórócukorkával és csokilevélkékkel díszítettem.