2014. május 31., szombat

Epres-mentás "kocsonya"


Nem igazán érek rá mostanában a blogra feltenni recepteket, mert nagyon lefoglal a lányom babaváró bulijára készülő pelenkatorta, és egyéb pelusokból készült kreálmányok készítése.
Közben azért készítgetek dolgokat, csak írni nincs nagyon időm.
Ezzel az epres-mentás zselével azonban már elő kellett rukkolnom, mert nagyon lenyűgözött az íze, és a látványa is.


Hozzávalók:

-2 dl víz
-4 csapott teáskanál zselatin
-2 evőkanál méz
-3 db mentaágvég
-nagy maréknyi érett eper


A vizet felforraltam a mentalevelekkel, majd langyosra hűtöttem, és belekevertem a mézet, a zselatint.
Az érett epreket alaposan, folyóvíz alatt megmostam, és kockákra vágtam.
A fele mennyiségű epret a langyos zselatinba tettem, hogy egy kis eperízt és színt kapjon a lé.
Talpas üvegpoharakba raktam a másik fele eperkockákat, és óvatosan rámertem a mentás-epres zselét.
Hűtőbe tettem, negyedóra múlva már fogyasztottuk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése