2014. május 12., hétfő

Kráter süti



Régóta készülök már betenni a blogomba a kráter süti változatomat.


Hozzávalók:
A pudinghoz:

  • 1 csomag vaníliás puding
  • 1 csomag tutti-frutti puding
  • 8 dl tej
  • 6 evőkanál cukor


A tésztához
  • 5 tojás
  • 20 dkg cukor
  • 0,8 dl tej
  • 1 dl olaj
  • 25 dkg liszt
  • 2 evőkanál kakaó
  • 1 csomag sütőpor
A mázhoz:
  • 1 nagy pohár tejföl
  • 4 evőkanál porcukor
  • kókuszreszelék



Elkészítés: A pudingot megfőztem, kihűtöttem.
Az 5 tojássárgáját, a 20 dkg cukrot elkevertem, hozzáadtam a 0,8 dl tejet, az 1 dl olajat, majd a lisztet, kakaót, a sütőport, és a végén a kikevert tésztához adtam a keményre vert tojás habját is. Sütőpapíros 24x32 cm-es tepsibe tettem a tésztát és vizes kiskanállal beleszaggattam a pudingot. 



180 fokon megsütöttem kb. 50 percig.


Egy nagy pohár tejfölbe elkevertem 3 evőkanál porcukrot, 1,5 evőkanál kókuszreszeléket, és a forrón kivett sütire öntöttem.
Az eredeti recept nem ír kókuszt, de úgy gondoltam ha már a tutti frutti ízesítést is változtattam, akkor a kókusz még egzotikusabb ízt ad neki. Igazam lett!