2014. május 16., péntek

Kukoricabundás csirkecombfilé zöldséges rizzsel



Próbálkozom kevesebb tojás használatával a koleszterin miatt, de rántott csirkét hogy csináljak nélküle?
Kíváncsi voltam, hogy a kukoricaliszt a csirkecombokat is ropogóssá varázsolja-e.
A halaknál már bevált és itt se csalódtam. Tényleg jó!



Hozzávalók:
  • 500 g csirkecomb kicsontozva
  • 20 dkg rizs
  • 5 dkg sárgarépa
  • 5 dkg brokkoli
  • fejessaláta 
  • olaj
  • kukoricaliszt
  • késhegynyi kurkuma
  • 1 kk delikát


Elkészítése:
A csirkecombokat megmostam, lebőröztem, kicsontoztam.
Sóval meghintettem, beleforgattam kukoricalisztbe, kevés olajon megsütöttem.
A rizst megpirítottam fehéredésig, majd 2x-es mennyiségű vízzel felöntöttem, felforraltam.
Addig főztem míg a víz elfőtt róla, majd betakartam egy plédbe, és ebben párolódott tovább (én mindig így készítem és jó pergős lesz).
Majd egy fél óra múlva a megfőzött zöldségekkel, ételízesítővel, késhegynyi kurkumával összekevertem, és vizezett gömbformába nyomkodtam (a kurkuma helyett curry port is lehet, ezektől szép sárga lesz a rizs)
Az öntött saláta receptjét külön posztolom.