2014. május 18., vasárnap

Skót tojás



Villámlátogatást tettek idősebb lányomék nálunk.
A vőm kedvence a fasírt, ezért neki kedveskedtem ezzel a fasírt variációval.
Nagyon ízlett neki, szerinte még a Stefániánál is jobb.



Hozzávalók:
  • 500 g darált sertéshús
  • 1 db közepes vöröshagyma
  • 1 zsemle
  • 2-3 ek. zsemlemorzsa + amibe beleforgatjuk
  • 1 kk fokhagymakrém
  • 0,5 ek. pirospaprika
  • pici bors
  • liszt
  • 1 nyers tojás + kb. 7 db főtt
  •  olaj
Elkészítése:
A hagymát megpucoltam, kockára vágtam, megpirítottam, majd belekevertem a fokhagyma krémet és a pirospaprikát, majd hozzáadtam a húshoz.
A zsemlét beáztattam, kifacsartam, a húshoz kevertem a nyers tojással együtt, ízlés szerint sóztam picit borsoztam.
A főtt tojásokat meghempergettem lisztbe, majd bevontam húsmasszával (nem kell vastagon), morzsába forgattam és forró olajban sűrűn mozgatva megsütöttem.
Steak burgonyával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése