2014. augusztus 8., péntek

Meggyes-joghurtos pohárkrém



Valami könnyűt,és természetesen finomat kívántunk ma ebéd után.
Sütni se időm, se kedvem nem volt, ezért megörültem, amikor a hűtőt kinyitva megakadt a szemem a meggyes joghurton.
Pohárkrém lesz, meggyes, gondoltam, úgy is felakartam használni ,a  felbontott meggydzsemet.
Még jó,hogy a múltkor nagy zacskó babapiskótát vettem, amikor a lányoméknak tiramisut készítettem, mert maradt egy pár db, és így a szénhidrát mennyiség is meg lesz.


Hozzávalók:

  •  babapiskóta
  • 1 nagy doboz meggyes joghurt
  • meggybefőtt,vagy dzsem
  • 1 dl tejszín
  • menta


Elkészítése:
A meggydzsemet felmelegítettem,beletépkedtem a menta leveleket,majd hűlni hagytam .
A tejszínt felvertem, és a joghurttal elkevertem.
Az összeállítás következett.
A poharakba először egy kanál krémet kanalaztam,majd beletördeltem egy-egy piskótát, egy-két evőkanál mentás-meggyet(a leveleket eltávolítottam)színtén piskótát, majd krém,ismét meggy .
Addig folytattam, amíg a pohár megtelt, ill.a hozzávalók elfogytak.
Tetejére piskóta morzsa,virágos mentaág is került.
Jó nagy adag volt, de megküzdöttünk vele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése