2014. augusztus 19., kedd

Tárkonyos csirkemelles sült tészta


Ízletes egytálétel került az asztalra .

Hozzávalók:

  • 1/2 kg csirkemell
  • 1/2 kg  könyöktészta (bármilyen más, is megfelel)
  • 1 nagy doboz tejföl
  • 20 dkg trappista sajt
  • kb 4 db tárkonyág levele
  • 2 evőkanál mustár
  • bors
  • 2 gerezd fokhagyma

Elkészítése:
A csirkemelleket kockára daraboltam, pici olajon átpirítottam, majd két gerezd fokhagymával, frissen darált borssal, sóval készre sütöttem.


A sütés végénél a tejfölt elkeverem annyi vízzel, hogy folyóssá váljon, majd adtam hozzá két kanál mustárt, és az összemetélt tárkonyleveleket.
Az időközben kifőzött tésztához hozzáöntöttem a tejfölös massza felét, 5 dkg reszelt sajtot és jól elkevertem.
Kivajazott hőálló tepsibe simítottam, leöntöttem a tejfölös massza másik felével, megszórtam bőségesen reszelt sajttal, és fél órát sütöttem szép pirosra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése