2014. augusztus 20., szerda

Mini sajtos kiflicskék



Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 1 csomag instant élesztő
  • 1,25 dl langyos tej
  • 1,25 dl langyos víz
  • 0,5 dl olaj
  • 1 csapott evőkanál só
  • 1 teáskanál cukor
  • sajt
  • 1 tojássárgája 
  • 1 tojás fehérje lekenni a kifliket
  • 15dkg margarin



Elkészítése:
A lisztet kimértem, megszitáltam.
Egy bögrébe beleöntöttem a tejet, a vizet,és meglangyosítottam.
Belekevertem a cukrot, és az élesztőt,majd a liszthez öntöttem.
Hozzáadtam a tojás sárgáját az olajat, majd összegyúrtam.
Nem kell kidagasztani, sőt várni se kell vele.
Ötfelé osztottam a tésztát,egyenként kis gömbökké formáztam, lapostányér nagyságúra kinyújtottam, majd nyolcfelé vágtam.
Az egyenlőszárú háromszög rövidebb oldalára reszelt sajtot kanalaztam, majd felcsavartam, és sűrűn egy tepsibe pakolgattam.
Lekentem tojással, megszórtam a tetejüket reszelt sajttal, és margarin darabkákat rakosgattam a kiflik közé.
Fél órát sütöttem középmeleg sütőben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése