2014. szeptember 12., péntek

Ananászos-szedres-pudingos korongok


Mindig mondom a lányaimnak, hogy tartsanak otthon levelestésztát, mert nagyon gyorsan lehet belőle ínycsiklandozó falatot készíteni.
Most egy ananászkonzervet bontottam fel, és a kertből mentettem meg az eső elől egy pár szem szedret a mai desszerthez.


Hozzávalók:

  • 1 csomag gyorsfagyasztott levelestészta
  • 1 doboz  9 db karikára szeletelt ananászkonzerv,vagy hámozott ananász
  • pár szem fekete szeder
  • 1 cs vaníliás puding
  • 2 dl ananászlé
  • 2 dl tej
  • cukor ízlés szerint
  • 1-2 evőkanál baracklekvár
  • 1 tojás
  • porcukor


Elkészítése:
A szobahőmérsékleten kiengedett tésztát kinyújtottam kb fél cm vastagságúra, majd  kilenc db kört szúrtam ki belőle.
Akkorákat, hogy az ananászkarikától egy egy kicsit nagyobbak legyenek.
A maradék tésztát összegyúrtam és csíkokra vágtam, majd összetekertem néhányszor, és a karikák
köré tettem.

.

A konzerv levéből, és 2 dl tejből, pudingporból krémet főztem, majd kihűtöttem.
Nem tettem bele cukrot, mert én elég édesnek találtam a gyümölcslevét így is.
A krémből egy kanállal a korongokra kanalaztam, majd ráhelyeztem az ananász szeletet, rákentem 1 kanál baracklekvárt és a tetejére pár szem szedret raktam.
Lekentem a tésztát tojásárgájával, majd forró sütőben fél órát sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése