2014. szeptember 17., szerda

Szedres pohárkrém


Ma megidéztem a nyarat ! Amikor itthon volt Alíz lányom a párjával,akkor is ilyent készítettem nekik.
Még mindig tudtam szedni a szeder bokorról egy pár gyümölcsöt,épp egy pohárkrémre valót.


Hozzávalók:

  • 1 zacskó tejszínhabpor
  • tej
  • 10-12 dkg daráltkeksz
  • 6 dkg margarin
  • szeder
  • cukor vagy édesítő



A margarint összegyúrtam a kekszmorzsával, a tejszínport felvertem, a gyümölcsöt megmostam.
A  tejszínből két kanálnyit félre tettem,majd a többihez kevertem egy adag  összetört szedret, kis édesítőt.
Egy formás pohár aljába reszeltem a keksz morzsából, majd a tejszínesgyümölcsből kanalaztam bele.
Erre ment egy pár szem gyümölcs, majd ismét krém.
A tetejére tejszín és kekszmorzsa került,szederrel citromfű bóbitával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése