2012. december 29., szombat

Gombás csirkemell galuskával



   Hozzávalók:  50 dkg csirkemell
                       10-15 dkg gomba
                        2 kanál olaj
                        1 fej hagyma
                        1 paradicsom
                        1 húsos paprika
                        só
                        0,5 bors
                        tetszés szerinti chili paprika
                        1.5 dl tejszín
                        1 kanál liszt
                     
Felaprított hagymát megdinszteltem pici olajon. A kockára vágott paprikát és paradicsomot, valamint a felszeletelt gombát hozzá adtam. Pároltam néhány percig, és bele tettem a megtisztított húsdarabokat.
Rászórtam  a pirospaprikát, sót, borsot, és felöntöttem pici vízzel. Puhára pároltam, majd a liszttel összekevert tejszínnel behabartam , és felrottyanás után már  tálaltam galuskával.



Szobám
sarkában a
békesség fája
zöld ruháján sok
ezernyi szín, alatta fénylő
melegségben a gyermeki világ
játszani hív. Játszani, játszani,
békében játszani gyermekem veled
hagy játsszam még, körültáncolom veled
a világot most, mikor mindenki érzelme ég.
Nézem a fámat és egyre jobban érzem a fenyő
illatát, töprengem azon, hogy milyen jó lenne, ha
örök maradna ez éjszakám. Csillagszórók a gallyak
csúcsán szórják a karácsony csillagát, béke csillagok
röpdöső fényei
szobámból
szálljatok
mind tovább.