2014. március 24., hétfő

Kenyérmorzsa lepény




A száraz kenyér hasznosítására törekedtem ennél az ételnél.
Valami tartalmas reggelit szerettem volna készíteni, de nem csak egyszerű rántottát.
Amikor a tojást felvertem, benéztem a hűtőbe, kirámoltam minden olyant, ami szóba jöhet.
Aztán eszembe jutott, hogy a kenyérmorzsa lesz a főszereplő.




Hozzávalók:

  • 2-3 szelet száraz kenyér
  • 4 db tojás
  • 1-2 evőkanál tejföl
  • 2 db kisebb sárgarépa
  • 10 dkg bármilyen szalámi
  • zöldhagymaszár
  • lilahagyma

                                                                
                                                                     
                                      
                                            
Elkészítése:
A szalámit kockákra vágva kissé megpirítottam, annyira hogy a benne levő zsiradék kiolvadjon,
majd pár percre rátettem a reszelt répát, a zöldhagymaszárat és 3 db habart tojást.
Hozzáadtam az áztatott kenyérmorzsát, még egy nyers tojást, és annyi tejfölt, hogy masszaszerű legyen.
Lapos piteformában sütöttem meg, és lilahagymával tálaltam.