2014. március 30., vasárnap

Zöldséges-sonkás-sajtos muffin



A "Nyuszim" húsvéti muffinjai.


Locsolóvárónak is alkalmasak ezek a kis sós muffinok.
Tapasztalatom szerint kevés férfi van aki nem édesszájú,de vannak kivételek.
A Ő számukra,na meg aki szereti a sajtos-sonkás zöldségekkel tarkított
könnyű sós tésztát,bizonyosan ízleni fog.


Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 5 dkg sonka
  • 5 dkg Trappista sajt
  • fél cs sütőpor
  • 1 kis doboz joghurt
  • 0,5 dl olaj
  • 1 dl tej
  • pici őrölt bors
  • 3-4 kis brokkoli rózsa
  • 1 közepes sárgarépa
  • 1-2 db kis savanyúuborka


Elkészítése:
A sonkát,sajtot,uborkát kockákra vágtam,a répát brokkolit kb 10 percig főztem.
A tojásokat kikevertem a joghurttal,tejjel,olajjal,a liszthez hozzáadtam a sót,és a sütőport.
A száraz hozzávalókat belekavartam a nedvesekbe,majd az aprított főtt
zöldségek is belekerültek.
Muffinsütökbe kanalazgattam 3/4 részig,és sütöttem őket 25-30 percig.
Imádom a szilikon sütőimet,mert szépen sül benne a tészta és nem kell 
izgulni, hogy kijön -e belőle,mint a kapszliknál.






        A nyuszis alátétet én készítettem, ruhaszárító kötél összevarrásával.