2014. január 11., szombat

A kedvenc lustarétes narancsosan


A férjem ma lustarétes "rendelt",ez az egyik kedvenc sütije.
Gondoltam akkor ma kísérlet lesz,nem a hagyományos túróst készítem el, hanem egy narancsos változatot.


Hozzávalók:
  • 50 dkg túró
  • 25 dkg liszt
  • 20 dkg porcukor
  • 3 narancs héja 
  • 1 sütőpor
  • 4 db tojás
  • 4 dl tej
  • 10 dkg margarin
  • 1 kk vanília kivonat


Elkészítés:
  1. A margarin felével kikenünk egy kisebb tepsit.
  2. A lisztet összekeverjük a porcukorral, és a sütőporral.
  3. A túrót villával szétnyomkodjuk,ráreszelünk 2 db narancs héját,hozzáadjuk a vaníliát.
  4. A tojásokat kissé felverjük és hozzáöntjük a tejet.
  5. A kikent tepsibe szórjuk a lisztes keverék felét, majd ráhalmozzuk a túrót.
  6. A másikrész liszttel beborítjuk, és ráöntjük a tejes tojásos keveréket, és a margarin másik felét.
  7. Középmeleg sütőben sütjük 35 percig, vagy amíg a teteje piros lesz.
  8. Közben egy narancshéját felcsíkoztam,kivágtam a fehér részt belőle, és cukros vízben puhára főztem.
  9. Ezzel az "hamis"kandírozott héjjal díszítve, és porcukorral megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése