2014. január 12., vasárnap

Gombás-aszalt paradicsomos melegszendvics


    Van úgy, hogy ránézek a boltban egy árura, és látom ,hogy mit is készítenék belőle.
    Így jártam amikor megálltam a Lidl-ben a gombakonzerveknél, és egyből a melegszendvics gőzölgött a
    reggeliző asztalon.
 

    Hozzávalók: 2 személyre
  • 1 kisdoboz gombakonzerv
  • 4 db zsömle
  • 1 kisfej vöröshagyma
  • 1kk zsír
  • bors
  • 1 maréknyi aszalt paradicsom
  • 1kk szárított bazsalikom
  • piros arany
  • sajt
  • zöldpaprika
   
                       
  Elkészítése:
A nyáron házilag aszalt paradicsomokat kicsit beáztattam melegvízbe, amíg a hozzávalókat előkészítettem.
( Nem olajban tettem el, csak natúr szárítva)
A hagymát egy fél kanál zsíron megdinszteltem, majd rátettem a lecsöpögtetett gombát, és az aszalványt.
Addig pároltam amíg elfőtt a gombából a nedvesség,fűszereztem,adtam hozzá egy mogyorónyi piros arany krémet.
A zsömléket megtöltöttem a gombával, ráhalmoztam a reszeltsajtot, és sütöttem a sajt olvadásáig.
Kicsit csípős zöldpaprika nagyon jól illett hozzá.



A konyharuhát Édesanyám kb 63 éve kézimunkázta, a monogramját is belevarrta,én 20 éve használom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése