2014. január 28., kedd

Grillcsirke sültcéklával


    Sok volt a jóból mostanában.
    Az orvosom szerint az epém vacakolhat, ezért diétáznom kell, zsíros dolgok nagyon mérsékelve jöhetnek.
    Ezt a csirkét is sütőzacsiban készítettem.

 Hozzávalók:
  • 1kg -os csirke
  • 1 ek méz
  • 2 kisebb alma
  • 2 bébicékla
  • majoranna
  • sütőzacskó

   A csirkét megmostam, ( a zsírzóját is levágtam) leszárítottam papírtörlővel, kívül belül bedörzsölem sóval,
   majorannával.
   2 db kisebb almát tettem a hasüregébe, és sütőzacskóba zárva helyeztem egy tepsibe.
   A céklát megmostam, alufóliába tekertem, és a tepsibe, a csirke mellé raktam.
   200 fokon sütöttem 35 percig, majd kivettem a zacskóból a csirkét, és átkentem mézzel.
   15 percig még sütöttem.
   A céklát kibontottam a fóliából ,és azt is mézzel ízesítettem.
   Jöhetett volna rá még egy kis balzsamecet, de ez is tiltott egyelőre.
   A csirkét persze lebőröztem és úgy fogyasztottam, mert hát a koleszterin is..........
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése