2014. július 27., vasárnap

Dinnye tálalási ötlet




Kipróbáltam még egy dinnyetálalási ötletet:
//www.facebook.com/szines.otletek.blog/photos/a.210742922301561.51372.1585737408518

Az én változatom:  a dinnye egyik felét, (aminek a belsejét kikanalaztam, itókát turmivolva belőle) tálnak használtam ,beletettem a másik fél összevagdalt részeit.





A magoktól sem kell félni, olvastam, hogy tévhit a vakbélgyulladás.
Sőt nagyon hasznos, ha összerágjuk a magot, mert sok értékes anyag jut így a szervezetbe.



Veszélyes a dinnyemag?
Gyakran hallhattad, hogy a magokat nem szabad lenyelned. Aggodalmadat számtalan hiteles orvosi vélemény oszlathatja el. A dinnyemag egyáltalán nem jelent veszélyt egészségedre, sőt gyógyhatásai is bizonyítottak.
Fehérjetartalma csaknem az összes esszenciális aminosavval ellátja szervezetedet. Gazdag B-vitaminokban, vasban, cinkben, kalciumban, így csontokat is erősíti. Telítetlen zsírsavai védik az érrendszert, feltöltenek energiával a sportoláshoz.
Mivel az értékes magbelsőt kemény héj borítja, az előnyöket csak úgy élvezheted, ha alaposan összerágod a magokat, vagy – ha kifejezetten a gyógyhatása miatt fogyasztod – megőrölve szórod a köretekre, salátákra.
forrás:kárpátinfo.net


Semmi késsel vagdalkozás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése