Glazed Donut

Köszöntő

Köszöntelek az oldalamon kedves látogató!

mottóm:
"Az ételkészítés a legősibb művészet,hisz Ádám is éhesen született!"

2014. július 22., kedd

Szilvás pite "pólyában"


Szilvás pite sütése közben jött  nagy hír, hogy megszületett az első unokám Kende.
Így ünnepi köntösbe, azaz pólyába öltöztettem a szilvát.
Ilyen örömmel, boldogsággal még nem készült süti:)


Hozzávalók:

  • levelestészta
  • 0,5 kg szilva
  • fahéj
  • cukor
  • tojás sárgája
  • 2 db mandula
  • porcukor



Kinyújtottam a tésztát,hossz irányba, hogy vissza tudjam hajtani a pólyát.
Az arcocskát ,fülecskét,masnikat,fodrokat kivágtam,szemecskének mandulát tettem.
A pólya alsó részébe raktam a szeletelt, fahéjjas ,cukros szilvát.
Lekentem tojássárgájával,forró sütőben 25 percig sütötte, majd porcukroztam, és szeleteltem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése