Glazed Donut

Köszöntő

Köszöntelek az oldalamon kedves látogató!

mottóm:
"Az ételkészítés a legősibb művészet,hisz Ádám is éhesen született!"

2014. július 6., vasárnap

Pácolt csirkemell cukkinibundában


Az idén először ültettem gömbcukkinit, már készítettem belőle töltöttet, most lereszeltem és joghurtban pácolt csirkemellet burkoltam be vele.


Hozzávalók
  • 1 kg csirkemell
  • 3 db öklömnyi gömbcukkini
  • 2 dl joghurt
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • bors
  • pár kanál liszt
  • 1db tojás
  • olaj


Elkészítése:

A joghurtba belepréseltem 2-3 gerezd fokhagymát, fél dl olajat, borsot.
A felszeletelt,vékonyra kivert, sózott csirkemellet egy pár órára bepácoltam a fűszeres joghurtba.
A cukkinit lereszeltem, sóztam, majd 20 perc állás után kicsavartam a sós léből. Tojást, borsot, és annyi lisztet adtam hozzá, hogy galuskasűrűségű legyen.
Egy serpenyőben olajat hevítettem, és egy-két evőkanál masszát elterítettem benne, majd ráhelyeztem egy szelet húst, és rákanalaztam szintén 1-2 kanál cukkinit.
Sütöttem egy pár percig erős lángon, majd egy villa, és egy széles lapát segítségével megfordítottam.
Ezt az oldalt is szép pirosra megsütöttem, ez alatt a mell is jó omlóssá megpárolódott a két cukkini réteg között.
Papírtörlővel leitattam az olajtól, majd házi vegyes savanyúsággal tálaltam.
A Mátrai borzaskát is így készítik, csak burgonyával.



1 megjegyzés:

  1. Hú de fincsi lehet! Ki kell próbálnom, olajban sütés helyett, sütős változatban gondolkodom.

    VálaszTörlés