2013. március 4., hétfő

Sóskakrém oldalassal



        Oké ,oké hogy itt csak a krém a fogyis!!!
        De a lenti képen lévő mennyiség lett fogyasztva általam.
        Nehéz a párommal elfogadtatni az újabb őrületemet a tavaszi nagyfogyást.
        Próbálok egy kicsit a mennyiségekkel is játszani.



    Hozzávalók:
  • 1/2 kg sertésoldalas
  • oldalas fűszersó
  • fagyasztott sóska
  • 1 kanál keményítő
  • 1 dl zsírszegény tejföl
  • 3-4 szem édesítő
  • krumpli



    Drága anyósomtól megörökölt vaslábasban készítettem el az oldalast, és fenomenálisan omlós lett.
    Az oldalast csak bedörzsöltem a fűszersóval, hagytam állni 20 percet, és kevés olajban és vízben
    feltettem főni-sülni egy órát.
    A sóskát felmelegítettem , majd besűrítettem a tejföl és keményítő keverékével, majd az édesítőkkel
    és a sóval fűszereztem, krumplival tálaltam.


  
Ne hagyd, hogy mások véleménye vezessen, amikor olyanokat hallasz, hogy "ez szebb" vagy "az könnyebb". Sok energiádba és lelkesedésedbe fog kerülni, hogy elérd a célod, úgyhogy egyedül te vagy a felelős érte, és biztosnak kell lenned a dolgodban.
Paulo Coelho

1 megjegyzés: