2013. március 8., péntek

Teljeskiőrlésű lisztből készült keksz

 





       Fogyókúra ide-oda a férjem akkor is édeset szeretne.
       Körülnéztem rátaláltam erre a receptre, és jónak gondoltam.
       Már csak azért is , mert kevés mennyiség lesz belőle:)
       

Hozzávalók:
  • 5 dkg teljeskiőrlésű liszt
  • 5 dkg fehér liszt
  • 5 dkg margarin
  • 1 kávéskanál sütőpor
  • 1 kávéskanál őrölt gyömbér
  • 1/2 kávéskanál fahéj
  • 3 ev kanál méz( én édesítőszert tettem)
  • pár szem mazsola


     
     Elkészítése nagyon egyszerű, csak összegyúrjuk, gombócokat gömbölygetünk belőle, és lelapítjuk.
     Sütése 13-15 percet vesz igénybe, de puha marad amíg nem hűl ki, utána fog egy kicsit keményedni.
    


   Apának ízlett csak kevésnek nyílvánította.


Ha nem repülhetsz, fuss! Ha nem futhatsz, menj!
Ha nem mehetsz, csússz! De bárhogy is legyen: mozogj! /Ifjabb dr. Martin Luther King/