2013. június 27., csütörtök

Citromfűvel bélelt Kárász káposztasalátával




   " Kicsi" lányom nagy halevő, szereti a kárász, keszeg húsát.
     Mikor itthon voltak, akkor készítettem ezt a citromfűvel bélelt kárászt.

     Hozzávalók:

  • hal ( kárász,keszeg )
  • citromfű
  • halfűszer
  • olaj
  • káposzta
  • paradicsom
  • hagyma
  • petrezselyem 
  • 1 kanál Worcseszter szósz




   A halakat már jó előre befűszereztem, hogy jól átjárja a íz.
   Addig elkészítettem a salátát.
   A káposztát szép vékonyra gyalultam, majd pici sóval besóztam.
   A petrezselymet, apróra, a hagymát karikára vágtam végül a paradicsomot is hozzáadtam a
   káposztához.
   Megöntöztem a 1-2 kanál Worcseszter szósszal.
   A halat kevés olajon szép pirosra sütőben megsütöttem, és a salátával tálaltam.


Hal mindennap van, de fogás nincs mindennap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése