2013. június 26., szerda

Zöldségágyon pirult csirkecomb


   A hétvégi családi összejövetelkor készítettem ezt a finomságot.
   A lánykám is kérte, hogy könnyű falatok legyenek.
   Azért írtam hogy pirult,mert először külön külön tettem a zöldségeket és a húst, majd a végén
   pirítottam össze.

   Hozzávalók:
  • 1,5 kg felső csirkecomb
  • 3-4 sárgarépa
  • 2 kisebb még bébi cukkini
  • 3-4 újhagyma
  • 4-5 db újkrumpli
  • tejfölízű sültkrumpli fűszersó
  • sültcsirke fűszersó
  • kakukkfű ágacskák
  • 2 kanál olivaolaj
  • sütőzacskó


   A csirkecombokat lebőröztem, teljesen lemeztelenítettem( diéta van), majd bedörzsöltem a
   sültcsirkefűszerrel, és sütőzacskóba zártam,amibe még kakukkfű ágakat is pakoltam.
   A zöldségeket megtisztítottam, feldaraboltam, és egy kisebb méretű tepsibe szórtam.
   Meglocsoltam olivaolajjal,megszórtam tejfölízű sült krumpli fűszersóval, és betettem a sütőbe.
   Föléje raktam a zacsibazárt csirkecombokat egy másik tepsibe.
   Középmelegben úgy jó 3/4 órát párolódtak, majd kibontottam a sütőzacskót, és a combokat a
   zöldségekre raktam, a zacsiban maradt fűszeres lét pedig még rácsurgattam a zöldségekre.
   Együtt pirultak még 20 percet.
 





 
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. 
Mindenből beérem a legjobbal.